reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
alena kotorova

alena kotorova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jeden z mnohych Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

už

alena kotorova

chcela som sa vyjadriť.niekomu,nielen sa. ale zrejme ma sociálne cítenie núti konať takto narcisticky.nuž teda. ževraj keď neviem začať, nemám vôbec začínať. kvôli takýmto blbostiam som sa nedokázala za toľko rokov a takýchto večerov pohnúť. našťastie som bola vždy tak trochu rebel, no o tom trochu potom. ale dnes, dnes sa programátori matrixu dohodli, že sa so mnou zahrajú tú hru, kde žijete život svojej sims postavičky, kŕmite za ňu rybičky a tak. alebo úprimne - vyhralo podvedomie(a fakt ale že fakt nedokážem ísť spať). už dlho sa mu bránim, no dnes mi naložilo. možno ho prebudili tie maliny, cigarety, alebo niečo horšie. každopádne, idem sa vyliať a bude toho za kýbel.čo ma v poslednej dobe zaujíma? to zaujíma naozaj len mňa. nechcem ísť takto zhurta. som rada, že som sa dokázala dostať SEM (medzi moje počítačové znalosti patrí zapájanie usb jednou rukou..)chcem dať pár slov. asociujúcich jedinečné okamihy, lebo si ich začínam uvedomovať. nie ako vtedy na prechode keď ma skoro prešla blondína v bavoráku, vidím súčastnosť a nie minulosť. raz som si myslela, že som médium, a to som len zjedla jednu húrku o pol jedenástej. s čalamádou. na 39 znakov už nenapíšem nič múdre...

  • 22. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 147x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu